20160131.jpgReggel mise Mislenyben. Aztán konyházás. Megkockáztattam egy sült céklából készült desszertet. A sült céklát botmixerrel pépesítettem, egy csöpp sóval, citrommal, mézzel, reszelt gyömbérrel, mézeskalács fűszerkeverékkel ízesítettem, és frissen felvert tejszínhabbal kevertem össze. Szerintem jó lett. Aztán megkóstoltam mézes mákkal is. Hát az meg aztán hibátlan volt. De ugyebár az én ízlésem elég extrém. A délután megint szürke volt, és most sem vagyok a legjobban.

Szerző: empszi  2016.02.01. 23:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr618341260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása