20160204.jpgMisiéknél aludtam. Éjfélig beszélgettünk. Érzékeltem éjjel a mozgást, de igazából nem ébredtem fel fél hétig. Szép kényelmesen elkészültem. Babáztam. Jó volt. Ragyogóan sütött a nap, bár hideg volt. Villamossal mentem a Lurdy Házba. Egész tűrhető élmény volt. Még információk is voltak. Kelenföldre mentem a vonathoz. Nem tudtam átmenni a helyemre a vonat elejéről, mert nem működött az ajtó. Simontornyán le kellett szállnom, és úgy hátramenni. Egy kicsit felzaklatott. De talán az, hogy már egy megpróbáltatás nekem egy-egy ilyen út, még ha nem is nagy. Lehet, hogy öregszem?

Szerző: empszi  2016.02.07. 17:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr1008368544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása