20160807.jpgMa a misén derült ki, hogy egy lány, aki előttünk szokott ülni vasárnaponként kint van az olimpián. Jövő pénteken fog versenyezni távgyaloglásban. Kedves kislány, nem tudtam, hogy ilyen jó sportoló. Örülök neki. Mise után elmentünk dinnyéért, de csak a Spárban volt. Vettünk fagyit is. Rakott cukkinit csináltam ebédre. Volt négy kis cukkini. Ebből kettőt legyalultam, olaj, só,bors, fokhagyma, ez került az aljára és a tetejére. A másik kettő pedig lereszelve belekevertem a kolbászhúsba.Ez lett középen. Reszelt sajt, tejföl, tojás a legtetejére. Sütőben sütve.Jó lett. Rendes ételfotót nem csináltam. Délután aludtam. Aztán egy kicsit rendezkedtünk. A falvédőre akasztókat varrtam. Írtam heti tervet, :) 

Szerző: empszi  2016.08.07. 22:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr639514406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása