20160820.jpgFelébredtem hajnalban. Aztán már fel kellett volna kelnem, amikor visszaaludtam. Olyan fura álmom volt, még mindig bennem van a hangulata. Egy olyan házban voltam, amit sár vett körül. Apám is itt volt, meg TI is. Valami olyan hely, ami hozzám tartozott, de már máshol vagyok alapesetben, de mégis jogom van ott lenni. Szóval zavaros. Jó lenne, ha megérteném.

Kék fehérre terítettem. Húsleves, zöldfűszeres csirkemellcsíkok, sült krumpli, fokhagymás padlizsán, sült paprika, almás kabbe, dinnye.

Annyira, de annyira édes a kicsi! Délután eljött DJ és MG is.

Szerző: empszi  2016.08.20. 22:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr4110987206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása