20160902.jpgReggel gyorsan egy tésztát főztem. Biciklivel mentem. Öt órám volt. Ebéd után lefeküdtem, s egy durva rosszullét jött rám. Valahogy az egész emésztőrendszerem fellázadt. Azt hittem elájulok. Levert a víz. Úgy öt felé lettem jobban. Ha bajom van, anya is mindig elkezd valamire panaszkodni. Nyilván akkor van bajom, amikor kevesebb az erőm, mint a feladatom, s akkor rá sem jut annyi figyelem. Ettől aztán meg kezd mindenféle baja lenni. Hála Istennek, azért nem komoly. Este még bankoltunk és a számlák listáját is megírtuk. Most már egészen jól vagyok. Csak ez a kép van mára. A bicikli zárja a konfliktuskezelés anyaggal.

Szerző: empszi  2016.09.02. 21:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr9111672268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása