20160909.jpgHajnalban felébredtem, és sokáig nem tudtam visszaaludni. Akkor eszembe sem jutott, hogy éppen kilenc éve annak, hogy túléltem azt, amiről a id. Szemelyácz doki úgy nyilatkozott, hogy ha belehaltam voltan, egy szót sem szólhatnék :) Hát kb. így is fogom fel. Semmi dráma, de nagyon sok tanulság.

A Herkulessel mentem ma is. S megmondtam a dokinak, hogy megtartom. Lám, most jut eszembe, hogy éppen az évfordulón éppen egy dokival bótoltam meg ezt.

Ebéd után mentem Mislenybe, Aztán meg csináltuk a kerítést. A cicák aranyosan játszottak a macskaátjárónak szánt lyuknál

Szerző: empszi  2016.09.09. 22:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr1611691655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása