20160915.jpgReggel elestem biciklivel. Nem tudom, hogy történt. Talán túl erősen húztam be az első féket. Nem lett semmi bajom. csak ott szörnyülködtek rajtam a bolt előtt. Nem vagyok valami jól Sem a szemem, sem a közérzetem, de legfőképp az erőnlétem nem jó. Egyébként mindenki fáradtságra panaszkodik. Az allergiám is nehezíti a helyzetemet, de a torkom is fáj. Legszívesebben elmennék táppénzre, de ezt meg a tanfelügyelet miatt nem akarom. Remélem, ha az meglesz, akkor érzek majd némi megkönnyebbülést. Bár most ez a műhelysorozat is komoly dolog lesz. Ezt csináltam délután is, aztán jött Gábor, hogy a régi gépről mentsük az adatokat. Kb. ennyi fért a napba.

Szerző: empszi  2016.09.15. 20:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr9311711081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása