20160918.jpgReggel hétkor ébredtem, de azt hittem, hogy hat óra van. Jó volt egy kicsit tovább aludni. Aztán mentünk misére. Főztem utána, de nem lett finom ez a tejfölös csirke. A vajas puliszka is csak nekem ízlett. A főzést nem lehet más dolgok farvizén csinálni. Ha nem vagyok ott agyilag, nem lesz olyan az étel, mint egyébként. Mert fejben folyton a tematikát gyártom. Nem haladtam úgy, ahogy szerettem volna, de azért jó ez is. Most még jó lenne csinálni egy kicsit, de aludnom is kéne. Egy egészen kicsit voltam kint ezeken kívül. A fűszereket kerítettem körbe, hogy ne menjenek rájuk a kutyák. Velük is jó lenne többet foglalkozni. Zizi nagyon félénk, de nagyon-nagyon aranyos. Persze Picur is, de azért ő egész más. Rajta más nyomokat hagyott az élet.

Szerző: empszi  2016.09.18. 21:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr6811721919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása