20160921.jpgEgész nap annyit mozdultam ki, hogy átmentem Mislenybe délután. Egyébként egész nap csináltam az anyagot. Nem bántam, hogy elmaradt a találkozó Zs, mert nem biztos, hogy előrébb jutottunk volna. De így legalább csinálhatom, ahogy szeretném. Remélem, jó lesz. Néha nagyon lelkes vagyok, néha meg úgy érzem, elúszok benne.

Szerző: empszi  2016.09.21. 21:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr3911734481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása