20161002.jpgReggel kicsit később keltem, aztán Danikát etettem, majd hatalmas erővel álltam neki az ebédkészítésnek. Szerintem a Felsőbb Erő igencsak aktívan közreműködött, hogy mindennel elkészültem időre. Joghurtos húsleves, rozsdás, petrezselymes krumpli, sült paprika, cukkini-saláta és lúdláb volt a menü. Tibor és Judit 11 körül érkeztek. Délben ebédeltünk. Háromkor jöttek a mozgó urnával a mamákhoz. Aztán mentünk egy kicsit sétálni. Négykor mentek el, aztán nem sokára Misiék is. Gyorsan elmentünk szavazni, majd Mislenybe misére. Hát már nem voltam egészen magamnál a fáradtságtól.

danikam20161002.jpg

Szerző: empszi  2016.10.03. 23:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr9811764891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása