20161004.jpgMa van Ferenckém névnapja, s az állatok világnapja. Ez a legrövidebb napom az iskolában. Gyors ebéd után mentem a fodrászhoz. Aztán turiban voltam, majd Julikánál. Egy kicsit hosszabban voltam, s utána hazavittem. Nem tudtam kifizetni a telefont, mert már nincs az Árkádban az a befizetőhely. Este kitöltöttem a papírokat, és elkezdtem a ppt-t. Megnéztem Feri atyát,s közben vasaltam.

Szerző: empszi  2016.10.04. 22:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr1811768781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása