20161128.jpgHajnalban háromkor felébredtem, s már nem tudtam visszaaludni. Egy kicsit készültem szerdára. Mentünk 6ra rorátéra. Hétre mentem dolgozni. Beszéltem Nka anyjával. Durva. Fényképezés is volt. Ebéd után lefeküdtem egy kicsit, de szerintem kb. 30 percet aludtam. Hogy aztán mivel ment el a nap, már nem is tudom.

Szerző: empszi  2016.11.28. 21:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr3812007554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása