20170114.jpg

Nem vállaltuk az utat. Ezért ezt most ajándékidőnek tekintem. Egész nap igyekeztem pihenni. Olvastam a Buda László könyvet. Dolgozatot javítottam. Egy kicsit aludtam is. Skype-olgattam. Misivel is beszéltünk. Egyébként nem esett olyan rengeteg hó, mint ahogy jelezték, de azért jeges volt alatta az út.

Szerző: empszi  2017.01.14. 22:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr4312126447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása