20180108.jpg

Reggel 7-re mentem, mert hajnali ügyeletes vagyok hétfőnként. A lyukas órámban elkezdtem megcsinálni az ifa-bevallást. Haza tudtam jönni egy szűk órára, aztán mentem Pilatesre. Nagyon jó volt. Remélem, eltaláltam, hogy mit tehetnék az erőnlétem fejlesztése érdekében. A sikerül, megyek heti két alkalommal. Azt mondta az edző, hogy az a mondás van, hogy 20 alkalom után érzem én a változást, és 30 után látják mások. Nem másokért csinálom, de azért szeretnék folyamatosan járni. 20 alkalom, az 10 hét. Az március közepe. A 30 alkalom pedig május vége. (Ha jól számoltam.) Szóval, ez egy nagyon önépítés félév lesz. Pilates, diákrelax, bibliodráma, coaching. És akkor még az üzletitervesről és a játékosról nem is beszéltem. Hát, igen. Ehhez kiváló önfegyelemre lesz szükségem.

Szerző: empszi  2018.01.08. 18:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr7313559601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása