20180314.jpg

Reggel az iskolai ünnepséggel kezdődött a nap. A régi kisdiák-vendéggel együtt jó élmény lett végül. Aztán bementem a városba, s vettem lepedőt a kicsinek. Délben indultam Egyházasharasztiba. Eltévedtem. Villánynál fordultam vissza. Jó hangulatú volt a műhely. Nagyon szép volt a harsányi hegy. Siklós után szivárványpamacsot is láttam. Ahogy hazaértem, azonnal mentünk Mislenybe. Spár, mise és a beszélgetés. Elmentem a falig az engergiafelhasználásban. 

Szerző: empszi  2018.03.15. 22:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr2813742438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása