20190210.jpg

Ez is egy maradékhasznosító. A héten volt spenót egyszer ebédre, maradt belőle. Egy 250 g-os maskarponénak meg lejárásközlei lett a szavatossága a hűtőben, s akciós réteslap is volt a Spárban szombaton. :) A maradék spenóthoz hozzákevertem a maskarponét, még egy kicsit fűszereztem (bors, őrölt szerecsendió) A réteslap kétharmadával kibéleltem egy mély tepsit, amit előtte kivajaztam. A tésztalapokat tejföllel kentem meg, úgy tettem egymásra. Beleöntettem a spenótos masszát, ütöttem rá négy tojást, s lefedtem tésztával. Kisütöttem 200 fokon kb. szűk fél óra alatt. Vállalható lett. 

Szerző: empszi  2019.02.11. 14:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr1814620480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása