20190331.jpg

Nem is tudom, minek nevezzem. Vettem 2 spáros levelestésztát. 1 fej hagymát megdinszteltem, aztán rajta 1 kg. borsót megpároltam. Felét összeturmixoltam, tettem bele apróra vágott petrezselyemzöldjét, sót, borsot, 250 g. mascarponet, 2 evőkanál éltelkeményítőt. Jól összekevertem. A levelestésztákkal kibéleltem egy-egy őzgerincet, ezekbe öntöttem a borsós masszát. ráhajtottam a tésztát, és kisütöttem. (A másik nem nyílt szét. Azt szebben tudtam szeletelni, de ezen meg a töltelék látszik.)

20190331_1.jpg

Találtam egy névjegykészítőt. 

Szerző: empszi  2019.04.07. 21:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr7614747519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása