20200723.jpgMa az az érdekesség történt velem, hogy megtudtam, hogy egy általam több évtizede készített ételnek zagrebacka a neve. Igaz, úgy került a konyhámba ez a fogás, hogy láttam egy Vegeta-reklámot a hajdani jugoszláv tévében, s nagyon megtetszett. Az azért hozzátartozik a dologhoz, hogy csak a képek alapján tájékozódtam, hiszen a nyelvet nem beszélem. Ma egy étlapon láttam, hogy zagrebacka vegyeskörettel, s mikor rákerestem, akkor (szintén a képek alapján) láttam, hogy ez az az étel, amit én nagyon régen készítek.

A főzős blogoman le is írtam: http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/2010/10/sajtos-rantott-karaj.html

Szerző: empszi  2020.07.24. 10:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr7916047802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása