20210102.jpg

10-re mentünk a tesztre. Negatív lett. Nagyon gyönge voltam. Kicsit fáj még a hasam, s kevés az erőm.De nagyon szép volt az idő. Feltöltődtem tőle. Voltunk a Spárban is. Ebédre főztem egy kis savanyúkápszta levest. Délután csak feküdtem. Aztán beszéltem Skype-on B. Jutkával. Szeretném összeszedni magam. Elbizonytalanodtam az elképzeléseimben. Mivel függ ez össze? Talán az energiaszintemmel? Amikor arról van szó, hogy minden erőm kell arra, hogy elviselhetően létezzem, akkor beszűkül a tudatom - vagy mi. 

Szerző: empszi  2021.01.02. 21:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr9816369602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása