20210325.jpgHát nem tudom, mi van ezzel a képbeszúrással. Nem akar sikerülni. De ez a szöveg nem is tartozik ide. Reggel 6-kor épbredtem, 7-kor letem. Végigvettem a képzés anyanyát, megcsináltam a teszteket. I-nal beszétem. (többek között a kutyákról.) Jobban érzem magam. Mintha kezdene visszatérni az erőm. Még a beadandókat kell megírnom. A gyógyszert hozza még B. Este pedig SÁ-ékkel fogok zoomolni. Néha már gondolok a tükrözésre, de talán egyre könnyebb szívvel, ahogy a hasam gyógyul. 

Szerző: empszi  2021.03.25. 16:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr8916479512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása