20210329.jpgReggel 8-ra mentünk Siklósra. 2 órát taartott az ügyintézés. fél 11-re értünk haza. 12-re lementünk az oltásért. Kozben én B-val beszétem telefonon. Itthonról meg E-tel. Aztán M-nal. A projekten is dolgoztam egy kicsit. Nagyon elfáradtam. Most érzem, hogy mennyire kell a pihenés a gyógyuláshoz. Ma egy kis hőemelkedésem lett. És reggel a koránkeléskor is éreztem, hogy nem jó ez így a testemnek. Azért eléggé kizsalotam a testemet éveken át. Valahogy meg kellene találnom az egészséges egyensúlyt. 

Szerző: empszi  2021.03.29. 17:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr8216483068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása