20220102.jpg

Gyönyörű napsütéses nap volt. Reggel voltunk misén meg tankolni is. A fagyálló -38 fokig jó. Remélem, annyi azért nem lesz. Olvastam, ebédet csináltam, ettünk. Utána csendespihenő volt. Írtunk Pammal. Írkáltam Cággal, beszétem Sággal majd Omával és Nammal. Előtte megcsináltunk egy belsőhang-átformálást SGy.-vel. "Bízom benne", hogy ez nagy hasznomra lesz. 'Kiprgettem" az év szentjét:Xavéri Szent Ferenc. @JenniferFulwiler Az év szava: Fókusz.

Szerző: empszi  2022.01.02. 20:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr2416801844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása