20220103.jpg

Reggel ötkör keltem. Minden eltervezett dolgot szépen megcsináltam délig. Beszéltem Fannával, és megtaláltam a piros dossziét. Bescenneltem a benne lévő papírokat. A Vodafonnal is beszétem. A szívem nem a legjobban ver. Olyan, mintha nagyon izgulnék. De sikerült relaxálnom is reggel. Még gondom van az időgazdálkodással. Mi lenne, ha dolgozni járnék? Ferenckém telefonált, hogy holnap jön. Délután Sággal beszétem met Omával. És Kristófkával. Nagyon elment a nap. Hálát adok mindezekért. Keresem, hogy hogyan is csináljam. Félek szembesülni? Igen, még a saját érzéseimmel is. Vagy lehet, hogy leginkább azokkal. t7

Szerző: empszi  2022.01.04. 21:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr6316802768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása