20220105.jpg

Reggel L-val mentem be nyolcra. Kedvesek voltak. Az a rezidens volt a felvételnél, aki aznap is volt, amikor a csővet betették. Kedvesek voltak. Első voltam. Fél órát voltam a műtőben. Fél 10-kor jöttem ki. Déltre étem haza. Ebéd után aludtam. Este csináltam meg a lgy-t. Cággal és Omával beszétem. Misivel, Ferenccel irkáltam. Pammal is írtunk. 

Szerző: empszi  2022.01.05. 19:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr8816804824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása