20220111.jpg

Reggel ötkor ébredtem szokás szerint. Megcsináltam a reggeli dolgokat. Aztán a lgy. És jöttek a szippantósok. Végre. Ebédre kolbászos káposztalevest főztem mwg brokkolis rizst. Délután utaltam, dossziéba raktam a bt-s papírokat. Ságival beszétem. Cággal meg irkáltam. Omával meg ebéd előtt beszéltem. 

Szerző: empszi  2022.01.11. 18:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr4416810356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása