20220112.jpg

Reggel a lgy után a francia bankkal teremtettünk kapcsolatot (sikerrel). BL-hoz mentünk. Utána a megyematricát vettünk meg. Voltunk a Spárban is. Egy gyors késői ebéd után Bea. Aztán kinyitottam a felhőt, s ott volt már a CT eredményem.. SÁgival konzultáltam. Máriát is felhívtam. Cággal irkáltam. írtam még Misinek, Omának, Bojnak és Komának. Ferencet felhívtam. Máris kezdődött a mamaskype. Egy gyors vacsora után gyógyszerek,  és már kezdődött is a zoom. Most nagyon megérett a napom az alvásra. Mindezekért hálás vagyok. 

Reményik Sándor: Kegyelem c. verse zárja ezt a napot. 

Szerző: empszi  2022.01.12. 20:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr6816811472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása