Mi a véleményed erről?

 


Fancsali képpel utazni nem érdemes

 

Az M a módszer. Módszer az utazáshoz. Útikalauz. Útikalauz az ideális testsúlyhoz, útikalauz önmagunkhoz. Fogyókúra helyett. Az utazás a fogyókúrával ellentétben vidám dolog. Érdekes, gazdagító, tápláló és növelő. Úgy táplál, hogy nem hizlal, s ott növel, ahol szükséges! És utazni csak vidám kíváncsisággal érdemes.

 

Attól a nevezetes kilencvenegyedik naptól nem fogyókúráztam többé. Itt is utazásról beszélek fogyókúra helyett. És ez nem véletlen. Aki fogyókúrázni akar, annak felesleges ennyi betűt elolvasnia. Minden egyes női magazinban talál egy fogyókúrát. Aki csak fogyókúrázni akar, annak, ezek bőven megteszik. Én – mint mondtam – csodálatos felfedezőútra indultam a kilencvenegyedik napon, és ilyen csodálatos felfedező útra invitálom mindazokat, akik követni szeretnék a példámat.. Magunkat indulunk felfedezni. Aki komolyan veszi ezt, élete egyik legcsodálatosabb kalandjában lesz része.

Azért írom ezeket a sorokat, ezt az Útikalauzt, hogy mindenki megismerhesse belőle az utam néhány fontos, tanulságos részletét, és azt a módszert, mely ennek az útnak során fogant, fejlődött, született. A módszert, melyet M- nek nevezetem el-, melynek segítségével mindenki bátran elindulhat a maga nagy utazására. Arról, hogy miért éppen M a neve, és mi is ez az M valójában, már mondtam pár szót, és még fogok is róla beszélni. Előtte azonban elmondok még egy-két úti tapasztalatot.

Például azt, hogy egy utazás csak akkor ér valamit, ha jól érezzük közben magunkat. Nincs annál szörnyűbb, mint ha valaki végignyafog egy utat. Igazán lehangoló, ha a világ hét csodája sem ér fel valakinél a megszokott karosszékkel. Aki így érez, annak csak azt tanácsolom, hogy maradjon otthon, s nézzen jól körül! Biztos, hogy annyira szörnyű az élete? Mert nekem az egy kicsit gyanús, ha valaki sír, hogy tüskében áll, de kihúzni azt azért mégsem szeretné…

Szerző: empszi  2007.08.09. 06:16 15 komment

Címkék: utazás fogyókúra m módszer

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr815913712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.08.09. 11:11:51

Tudod M, ahogy olvaslak....megint elértem egy felismeréshez. SOHA nem azért akartam lefogyni, hogy nekem jó legyen, MINDIG másnak akartam megfelelni. Ez legutóbb is így volt...a motivációm ismered, beszéltünk róla a múltkor. Jövök veled utazni...és nem fogok nyafogni.:)

Sugi 2007.08.09. 13:31:39

Szia M! Nórika nővére vagyok és szeretném megköszönni, hogy benéztél hozzá, igazán kedves és aranyos vagy:)Nagyon megörült neked, bár még nem írt újabb bejegyzést:)Az utolsó mondatod nagyon tetszett;) Legyen meseszép délutánod, puszillak!

kiezem 2007.08.09. 13:49:26

Nosza, induljunk! :) En imadok utazni, felfedezo turakat pedig kulonosen szeretem! Nem nyafogok igerem! NAGYON szeretnek lefogyni! DE tudom, ez nem fogyokura-tura! :) eppen ezert bizom benne(d), magamban! :) M, kedves! Vezess, s en kovetlek! de ne haragudj meg, ha olykor kerdezek! Szoktam gyakran...! :) Mindennap olvaslak, de nem mindig irok .... !

ametiszt 2007.08.09. 14:51:36

sem fanyalogva,sem nyafogva,sem bűntudattal nem érdemes...

Blue Ocean 2007.08.09. 19:53:25

Szép estét!:-)

margit2 2007.08.09. 20:15:15

Én is szeretek utazni, és közben nem nyafogok...%wink%

Vica 2007.08.09. 21:08:26

Igen, utazni csak úgy érdemes, ha előre örülünk minden újdonságnak, minden látnivalónak, netán még az útitársaknak is? .-)) És a minden úton adódó problémákat KALANDNAK fogjuk fel, amolyan próbának, amelyek megoldása sikerélményt is eredményez :-))

M 2007.08.10. 06:30:08

Igen, Lazac! Mondtam is már, a bölcsek köve nem nálam van. Mindenki magánál hordja a sajátját, én csak abban segítek, hogy az életünk sok holmija, kacatja között hol is keressük, hol találhatjuk a saját varázskövünket.

M 2007.08.10. 06:31:01

Sugi! Örülök, hogy jöttél. Nórikát is puszilom. :)

M 2007.08.10. 06:35:44

Kiezem! Nézd meg mit írtam Lazacnak! És örülök, hogy itt vagy, örülök, ha kérdezel. És bátran bízz magadban. Az egyik fontos tanácsom: figyelj!

M 2007.08.10. 06:40:00

Ametiszt! Nagyon fontos gondolat, amit írsz! A bűntudatnak itt semmi helye. Ez nem etikai kérdés! NEM VAGYUNK BÜNTETÉSBEN!

M 2007.08.10. 06:40:55

Blue, a jókívánságok is jól jönnek az útra!

M 2007.08.10. 06:43:31

Margit, gyere, de azért ne diétázz! :)

M 2007.08.10. 06:44:43

Igy van, Vica! Te már tegnap olvstad, amit ma írtam? (Lásd kaland) :)

Vica 2007.08.10. 19:01:20

Kedves M! Dehogy :-)) Csak tényleg így gondolom, és eddig még (annál a néhány "hagyományos" utazásnál, amit megtettem) mindig így fogtam fel, pedig azért voltak érdekes helyzetek, ha nem is veszélyesek.
süti beállítások módosítása