Hazaértem

Gyorsan eltelt ez a pár nap, de sok minden belefért. Jó volt. Voltam a barátaimnál, konferencián, esküvőn. Sokat tanultam, nagyot léptem.

Ott azon esküvőn elhatároztam, hogy megbocsátok. Megbocsátok azoknak, akik olyasmit követtek el ellenem az elmúlt években, ami megbocsátást igényel. Igaz, már eddig sem nagyon foglalkoztam velük, de azért néha mégis keserűséggel töltött el, meg kíváncsisággal, hogy mi miért is történt. Meg annak a fájdalmával néha, hogy talán hiába dolgoztam évekig. Mert biztos, hogy hiába…? Most elhatároztam, hogy egyáltalán nem foglakozom már azzal, ami elmúlt, és azzal sem, hogy mi mért történt, meg hogy igazságtalan, meg hogy bármi bármikor megtörténhet. Hát igen, bármi, bármikor megtörténhet. De hogy igazságtalan lenne…? Ha túl közel vagyunk valamihez, nem látjuk, hogy mi mire jó. Mit látunk egy Csontváry-festményből, ha tíz centiről nézzük? Van, amikor új irányt kell vennünk. De ha minden szép langyikán megy a maga útján, akkor nehezebb ez, mert gyarló emberként, mint hüllő a mocsárban élvezzük a sarat, és ilyenkor jó, ha valami kizökkent. Rájövünk, hogy mennyivel többre is képesek vagyunk.

Szóval megbocsátottam, miért is ne tenném? Fontosabb dolgokra kell az erőm, és különben meg hihetnek bármit, úgyis csak a sors eszközei voltak. Ha nem tették volna azt, amit tettek, most nem lennék ott, ahol vagyok. Akkor most innen indulunk. Tiszta lappal.

Szerző: empszi  2007.08.21. 09:14 15 komment

Címkék: m

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr205913701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.08.21. 09:55:33

Szia M! Örülök, hogy itt vagy! Remélem, hogy jól feltöltődtél a napokban! Igazad van! Indulás! %wink%

Lazac, aki vadevezős 2007.08.21. 10:10:05

M! Kedves, nagyon jól fogalmaztad meg azt, ami bennem is dúl már vagy egy hete. Olyan dolgok érték az amúgy is sérülékeny lelkemet, hogy napokig nem tudtam hova tenni a számomra érthetetlen történéseket. Most már nem érdekel, túl léptem rajtuk, megyek előre és nem nézek hátra. Igazad van, közelről nem látjuk jól....kivülről és felülről kell nézni. Amit mindennél értékesebbnek hittem, kiderült, hogy silány, talmi...csak én láttam annak, mert annak akartam látni. Menjünk tovább, igazad van, induljon egy új nap, egy szebb jövőképpel.:) Ölellek és köszönöm a leveled is, meg mindent amit itt kapok tőled.

Blue Ocean 2007.08.21. 10:16:18

Legyen nagyon szép a napod!:-)

ametiszt 2007.08.21. 10:34:44

örülök,hogy jól érezted magad :-) minden előbbrelépésünk alapja a megbocsátás...a tudatos megbocsátás,és a másik szeretetben való elengedése... igen Drágám...ha szeretünk valakit,hajlamosak vagyunk rávetíteni a vágyainkat...és csak utóbb vesszük észre,hogy csak azt szerettük benne...önmagában értéktelen... örülök,hogy már nem nézelődsz hátrafelé :-) legyen szép új napotok!

Rosslyn 2007.08.21. 11:46:11

Gyöngyike, tényleg nagyon jó dolog megbocsátani. Azt mondják, a harag csak azt mérgezi, aki érzi. De tényleg nehéz dolog kiengedni magunkból, tök jó, hogy sikerült. Igyekezni kell megbocsátani, de nem mindig megy így... az amber újra és újra visszatér... önkéntelenül.

szepy 2007.08.21. 15:48:46

Mostanában, én is folyamatosan gyakorolom! Szép délutánt Kedves M!

mari 2007.08.21. 16:15:10

Szia! Úgy látszik ez az idő a megbocsátások ideje. Én egy haláleset kapcsán gondolkodtam el és jutottam arra, hogy MEGBOCSÁTOK!!! MINDENKINEK. Még magamnak is /talán ez volt a legnehezebb/. Elhatároztam, hogy nem foglalkozom olyan dolgokkal, amiken ÉN nem tudok változtatni, amiket nem tudok befolyásolni. Tartogatom az erőmet, energiámat jó dolgok adására és befogadására. Alapvetően aggodalmaskodó, töprengő, tépelődő, önvádló tipus vagyok, erért nehéz lesz tullépni sok mindenen, de meg kell próbálni. Remélem sikerülni fog. Szeretettel: Mari

Blue Ocean 2007.08.21. 19:49:17

Elutazom pár napra. Gyönyörű perceket!:-)

skyppy 2007.08.21. 21:14:44

..én csak remélem,hogy el fogok jutni én is odáig,hogy megbocsátok.... ó neked M...:-)))

skyppy 2007.08.21. 21:16:18

..rendben,ez volt az utolsó kitolás ma velem...lemaradt egy betű...jó neked M így az igazi....

kiezem 2007.08.21. 21:18:05

Kedves M! vegre ismet itt vagy! bevallom: hianyoztal. Es azt is beismerem, h. nem kezdtem még el a kotott idopontu etkezest, viszont hiztam 2 kilot, ugyanis megmertem magam, es ez a szomoru eredmeny. :( Megbocsatas. Hm: sokszor tkp. eleg lenne, ha magunknak meg tudnank bocsatani. nekem valahogy konnyebben megy, ha mas(ok)nak teszem. varom a biztato, remenyt ado es tettekre sarkallo tovabbi irasaidat. tiszta lappal indulva! :)

andeef 2007.08.21. 21:52:04

Nagyon örülök,hogy rádtaláltam, régóta keresem a módszert amivel megszabadulhatnék felesleges kilóimtól, most megvan. A történeted a könyvesboltba kívánkozik:-)

M 2007.08.22. 07:33:23

andeef! Szeretettel köszöntelek nálam! Gyere máskor is, és mondd el, amit gondolsz, kérdezd, amire kíváncsi vagy. A könyvet illetően: a próféta szóljon belőled! :)

M 2007.08.22. 07:34:46

Mindannyiotoknak köszönöm a jóleső szavakat!

Ircsike 2007.08.22. 10:45:42

Neha nehez, neha konnyebb, de mindenkeppen meg kell tenni a sajat erdekunkben. Igy lesz a mi lelkunk is tisztabb es szelidebb.:)
süti beállítások módosítása