Fizika

Pocsékul éreztem magam délelőtt. Ebéd után lefeküdtem aludni. Azt álmodtam, hogy a hosszú kihagyás után visszatértem az iskolába. De nem tanár voltam, hanem diák. Éppen véget ért a harmadik óra, és örömmel nyugtáztam, hogy már a fele megvan, s jól bírtam. Végiggondoltam, hogy, milyen óráim is lesznek még. A negyedik óra rendben (bár nem emlékszem, mi is volt ebben az álomórarendben), de az ötödik fizika. Döbbenten tapasztaltam, hogy semmit nem hoztam erre az órára. Aztán látom, hogy az osztálytársaim éppen fizikára készülnek lázasan. „Kockás” kisalakú füzeteikben valami kapcsolási rajznak látszó piros-kék ábrák voltak. Halvány fogalmam sem volt, hogy mik ezek, hiszen ebben az évben még nem voltam fizikaórán. Azt tudtam, hogy Dorozs, innen a blogról a fizikatanár. Úgy tudtam, szigorú. Nagyon megrémültem, hogy most írunk, és én még azt sem tudom, hogy milyen témakörnél tartunk. De az osztálytársaim megnyugtattak, hogy csak holnap lesz a számonkérés, és „jogszabályokból” fogunk írni. (fizikából, nos…, ) Ez megnyugtatott, meg az is, hogy hárman is jelentkeztek, hogy segítenek felkészülni. Köztük az a középiskolai osztálytársam is, aki valóban fizikatanár lett. Egy kicsit megkönnyebbültem. De a kő csak akkor gördült le a szívemről, mikor rájöttem, hogy mindez csak álom. És remélhetőleg nekem már az életben nem kell számot adnom a fizikatudásomról. (Talán jobb is így! :) ) Hogy Dorozs fizikatanár-e, azt nem tudom, de nem kizárt, viszont van itt a blogon két ember, akikről biztosan tudom, hogy azok (sőt van egy harmadik is, bár ő nem ír, csak olvas). A lényeg az, hogy kategóriákkal jobban érezem magam, és nagyon örülök, hogy ezeknek a kedves kollégáknak én csak bolg bejegyzéseket és maximum kommenteket írok. De azt hiszem, ezzel ők is jobban járnak… Mindenesetre sokkal jobban vagyok, mint mikor elaludtam.

Szerző: empszi  2007.12.15. 17:47 18 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr945913605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.12.15. 18:33:37

M! Neked ez álom volt, nekem meg valóság! %lol% ... Harmadik gimiben pótvizsgáznom kellett fizikából, de nagy örömömre 3-ast kaptam, igaz az egész nyarat a tanulással töltöttem! ... De minden rosszban van jó, mert, ha nem kellett volna pótvizsgáznom, akkor csak 2-es lettem volna belőle! Nekem nem Dorozs volt a tanárom! ... %mrgreen%

Gabi 2007.12.15. 19:12:06

Nekem is szokott rémálmom lenni az iskolával kapcsolatban. De nekem a történelem okozott mindig gondot. valószínű, hogy nagyon rossz tanáraim voltak, de a töri sehogy nem akart bemenni a fejembe. A matekot, fizikát szerettem, főleg azért, mert órán megértettem, és otthon már csak a házifeladatot kellett gyorsan megírni, és nem kellett többet foglakoznom vele:)

Lazac 2007.12.15. 19:38:24

Sose álmodtam az iskoláról még....érdekes álom lehetett....%smile%

Blue Ocean 2007.12.15. 21:53:47

Szép estét, és kellemes hétvégét!:-)

Tilly 2007.12.16. 00:04:55

+felelés?

amerika24 2007.12.16. 17:56:39

Tudtad, hogy az ember javarészt azzal álmodik, ami egész nap foglaltoztatta az agyát? Sokat gondoltál mostanában a sulira vagy valakire , akik az álmodban szerepeltek?

M 2007.12.16. 18:10:35

Margit, örülök, hogy csak álom volt! :)

M 2007.12.16. 18:15:35

Gabi, nekem nyolcadikig ment jól a matek. Akkor nem volt tanárunk csak mindenféle helyettes egy egész tanéven át. Ott elvesztettem a fonalat. (Végleg...)

M 2007.12.16. 18:16:25

Lazac, jobbak a szebb álmok! :)

M 2007.12.16. 18:16:53

Blue, neked is minden jót! :)

M 2007.12.16. 18:21:03

amerika24, noná, hogy sokat gondoltam rá. A nyári szünet és 4 hónap táppénz után jan. 3-án megyek dolgozni. (az iskolába!) Örülök, hogy jöttél. Gyere máskor is. :)

Shasa 2007.12.16. 18:22:14

Az álmokat szeressük, a fizikát+iskolát nagyon nem.... ˇˇ"

M 2007.12.16. 18:48:25

Szia, Shasa! Az álmokat nagyon szeretem. A fizikához, már hál' Istennek ébren nincs közöm. Az iskolát, ha "szörnyidomárnak" kell lennem, nem szeretem, de azért van, amikor nagyon aranyosak a szörnyecskéim. Most, hogy hónapok óta nem láttak, azt üzengetik, hiányzok. Gyere hozzám máskor is! :)

S (Antal) 2007.12.16. 21:27:36

Ilyen álmom nekem is volt. Elveszett az érettségi bizonyítványom, a gimi levéltára meg leégett, és nem hitték el a diplomáim ellenére, hogy van érettségim. Oda jártam estre, ahol tanítottam. Mikor azon tanakodtunk, hogy ki fog fizikából engem vizsgáztatni, mivel én tanítom, és az összeférhetetlen, mármint magamat vizsgáztatni, felébredtem. Felrohantam, az iratos szekrényhez, és nem találtam az érettségi bizonyítványomat...

M 2007.12.16. 21:51:23

Anti, ez remek lehetett. És azóta megtaláltad? Akartam valamit kérdezni tőled, de már túl késő van. Egyik koraeste, ha ráérsz, hívj föl. (Ha elfelejteném addigra, mit akartam, mondd, hogy apokrifok.)

S (Antal) 2007.12.16. 22:22:08

Azóta nem kerestem. A héten egy hatósági ember azt mondta, hogy ha a diplomáim felét elhagynám, az is több, mint ami a beosztásomhoz kell.

Dorozs 2007.12.20. 04:01:34

Kedves M: egyik sem igaz, szerencsére... :) Nem fizikatanár vagyok, hanem informatikát tanítok és nem vagyok szigorú... A diákok szeretnek azt hiszem (na jó: talán kevesebben utálnak mint nem -- és ez sem kevés), és sajnálom hogy mumusként bukkantam fel álmodban :):) Örülök a post utolsó sorainak... Legyen szép a napod :)
süti beállítások módosítása