Ha idekattintasz, a honlapomra jutsz

Átlátok rajta

Napok óta a színes rózsaablakok járnak az eszemben. Egyszer egy nagyon kedves „tanítóm” mondta, hogy olyanoknak kell lennünk, mint a templomi üvegablakok, melyeken átragyog a Fény. Nos, hát igen, nagy feladat ez, hogy a jót, a szépet, az éltetőt engedjem át magamon, a saját színeimmel megszínezve, formába öntve. De azt is tudom, hogy most ezen gondolkoznom csak jól hangzó kifogás. Csak elterelő hadművelet, hogy ilyesmin, ilyen „magasröptű dolgokon” járatom az agyam, ahelyett, hogy végre befejezném a tördelt példány javítását. Holnap postára kell adnom, hogy haladjon. De mindig ezer dolgot találok, hogy mi mást kéne csinálni. Így volt ez velem hajdanán a vizsgaidőszakokban is mindig. Akkor állandóan a takaríthatnék jött rám, soha máskor nem éreztem akkora késztetést, hogy ragyogóvá varázsoljam a lakást, mint amikor éppen a legnehezebb vizsgákra kellett készülnöm. Ez elég érdekes és furmányos fajtája a kísértésnek. Mert például, ha szórakozni mennék az éppen aktuális feladatom helyett, az tiszta sor. Ott nem lehet afelől kétségem, hogy az most helytelen. De mennyivel más ugye ilyen „tiszta” dolgokkal foglalkozni, melyek valóban fontosak is. No, de legalább átlátok a saját szitámon és rózsaablakomon annyi év után, és nincs mese, javítanom kell azt a kéziratot!

Szerző: empszi  2008.01.23. 14:00 13 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr685913568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2008.01.23. 14:32:39

Szeretem a rózsaablakokat, mindig lenyügöznek egy-egy szép templomnál. Amit máig is sajnálok az az, hogy a Notre-Damme-ban nem sikerült bejutnom és megnéznem...amikor odaértünk zárva volt és nem engedtek be...azért van már pár szép amit láttam. %smile%

margit2 2008.01.23. 15:03:46

Akkor ez már jó jel, hiszen már a célegyenesben vagy! %wink%

2008.01.23. 18:08:05

tetszik ez az átlátásod, nekem is elő kellene venni a szitámat :)

Manólány 2008.01.23. 18:21:43

Nagyon klassz megközelítés, remélem megy a munkád, s hamarosan kész leszel.

skyppy 2008.01.24. 18:19:31

...M nem lehet hogy félsz?...ezért keresel valami olyat helyette amit egészen biztosan tudsz....ehh ez csak az én gondolatom,lehet hogy tényleg ezer más dolgod van...:-))) ...én i szeretném csak a jót átengedni magamon....

Vica 2008.01.24. 20:14:04

En tudom halogatni a dolgokat kifogas nelkul is... Sajnos. Pedig tudom, hogy nem kene (nem otthonrol irok

Vica 2008.01.24. 20:15:42

amugy a rozsaablakok nekem is nagyon tetszenek... a gondolat is gyonyoruuuu *dicsero mosoly*

kiezem 2008.01.25. 15:23:22

M! HOVA tuntel??? Remelem, nem estel vissza a hirtelen nagy terheles miatt ! *aggodik!*

szonika 2008.01.25. 16:13:04

én ilyenkor, a feladataim csinálása helyett mindig mosogatok, meg sütök. :) és teljesen jól érzem magam, hogy hasznosan ténykedek :))

M 2008.01.25. 16:58:19

Lazac, nekem szerencsém volt, sikerült megnéznem. :) Igen, Margit, ez már az. Lí, hasznos dolog néha átlátni… Vica, köszönöm. Rég szóltál. Hiányoltalak. Kiezem, vagyok, csak tegnap nem volt erőm írni. Jól esik, hogy aggódsz… Szonika, értjük egymást. :)

Rege Ata 2008.01.25. 17:00:43

Én meg rámhagyom. Mindig jól csinálom... ;-)

M 2008.01.25. 17:01:40

Rege Ata! Örülök, hogy látlak! :D

M 2008.01.25. 17:05:41

Manólány, igyekszem! Skyppy, úgy van, ahogy mondod! :)
süti beállítások módosítása