Ha idekattintasz, a honlapomra jutsz

Csak bátran!

Nagyon péntek délután van. Lemerült az aksim. Fázok. Egész nap, sőt napok óta. Tegnap nagyon hosszú, fárasztó napom volt az iskolában (ma is csak egy kicsit könnyebb), aztán gyalog jöttem haza. Most először június óta. Nagyon hosszúnak tűnt, az út, pedig nem az. Alig több, mint egy kilométer lehet. Kell ennyi mozgás a friss levegőn. Normálisan gyalog járok, csak most autókázok a négy hónap henye, lazsa és dőzs után. Azért tegnap este még elkészültem a betördelt példány javításával. Ma adtuk postára. Azt jegyezte meg Skyppy az előző bejegyzésénél, hogy talán azért húzom az időt, mert félek. Igen, félek. Az ismeretlentől, hogy mi is lesz ez után. Meg attól, hogy hogyan is vizsgázik majd a „nagy mű”. Vagy inkább én hogyan vizsgázom majd ebben az új szerepben. Mert a kimondott szó felelősség. Nekem az. De menni kell, mert ahogy Lazacnál olvasom az idézetet: „A próba nem vár. Az élet nem néz hátra.”

Szerző: empszi  2008.01.25. 16:45 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435913567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2008.01.25. 19:46:33

Én is fázom, ráadásul éjszakára -a festés miatt elfelejtettük-nem tekertük vissza a termosztátot, még hidegebb volt. :-(

Lazac 2008.01.25. 20:12:04

Annyira jó ez a kép M! Néha jó, hogy idézel az idézeteimből...a mai akkor megint Neked is szólt. Maktub!!! Ott a válaszod. Ölellek. %smile%

Vica 2008.01.25. 22:14:42

Remélem, óvatosan terheled magad, tényleg nem kéne visszaállnod a korábbi tempódra... Még egy szuper könyv sem ér meg egy komoly visszaesést. Az ismeretlentől (vagy akár csak a kevésbé ismerttől) mindannyian ódzkodunk. Nekem mostanában többször is volt ezt alkalmam tapasztalni, és persze halogattam is, ameddig csak lehetett, pedig nem is volt annyira új, mint neked ez a könyvkiadás...

margit2 2008.01.26. 07:46:12

Igen, ez a jelszó: Csak bátran!%smile%

2008.01.26. 14:01:15

ez a fázás a kimerültség jele, remélem pihenhetsz a hétvégén, és sok szép, jó érzés jár majd át!
süti beállítások módosítása