Vegyes savanyú

Most megint olyan zaklatottabb időszakom van. Iszonyúan kifáradtam a farsangon. Tegnap főztem, sütöttem. Misi újratelepítette a gépemet. Egyébként meg készülődik, mert szerdán megy Belgiumba fél évre. Holnap hajnalban megy fel Pestre, mert van még egy csomó elintézni valója. Ha nem mennek a vonatok, akkor az apja viszi fel. Huh, azért fél év nagy idő. De talán csak az elindulás a nehéz. Aztán a könyvelőnek kell összekészítenem a cuccokat. (Már hétvégére ígértem, s most szégyellem magam, hogy nem készültem el.) Nem tudom miért, de nagyon nehezemre esik minden hivatalos, adminisztrációs dolog. Még ez is, hogy a könyvelőnek készítem össze a dolgokat, rendesen stresszes állapotba hoz. Pedig semmi az egész. Ráadásul holnap temetésre is kell mennem. Egy olyan nagypapa halt meg, akiknek az unokáit tanítom. Gyakorlatilag ő gondoskodott a gyerekekről. Három fiú, hat-, hét- és nyolcadik osztályosok. Nagyon kedves, jóravaló gyerekek. Nagyon sajnálom őket. Egyébként úgy érzem, semmire sincs időm, pedig nem az időm kevés, hanem az energiám. Kellene egy hét csend.

Szerző: empszi  2008.02.04. 16:38 4 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr575913560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.02.04. 21:36:44

Bizony nem mennek a vonatok, és holnap sem fognak! Az én fiamnak is egy horror volt ma ahogy Bpestre jutott. 3 óra alatt 30 km!%sad%

skyppy 2008.02.05. 04:41:22

..érdekes M ezzel az energiával én is így vagyok,nagyon gyorsan elfáradok,már a nagytakarítás is több részletben sikerül ,főleg ha van kedvem hozzá...ez a korral járna?....

Lazac 2008.02.05. 12:27:06

M kedves! Vigyázz magadra, és pihanj sokat...megvár az a munka otthon is...na jó, a könyvelőnek járó papírok nem tűrnek halasztást, de a többi igen...pihenj

klikk 2008.02.05. 13:17:56

Hosszú ez a tél végi állapot. :-(
süti beállítások módosítása