Vonatos találkák

Tegnap villámlátogatást tettem – elektronikusan el nem intézhető ügyek okán – a magyar fővárosban. A hattizenötössel mentem fel. A vonaton Marcsival találkoztam. Ittunk egy kávét, és beszélgettünk, többek között arról, hogy egy szeptemberi nevkós rendezvényen elővezetném a pszichowellness-t. Gyors ügyintézés, majd a tizenkettőharmincassal jöttem is vissza. Itt a pécsi állomáson várt rám kis családom jelenleg hazánkban tartózkodó részlete. S éppen szállék be a kocsiba, látom ám hogy ismerős alakok szállnak ki a mellettünk álló járműből. A világ legtermészetesebb módján ismerősként vigyorgok Szonikára, aki kicsit furcsán néz először, de aztán rájön, hogy ki is vagyok. Eipi nek nem szokatlan a helyzet. Neki már akár természetes is lehet, hogy a vonat környékén találkozik velem. Szegény Szonika, lehet, meg is rémült tőlem. Elég leharcolt lehettem. Abból következtetek a leharcoltságomra, hogy tegnap délután hatkor úgy éreztem, muszáj lefeküdnöm, ezt meg is tettem, s reggel hatig aludtam egy szuszra.

Szerző: empszi  2008.06.21. 15:35 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr945913458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eipi-1 2008.06.21. 17:19:44

Igen, én már megszoktam :)) Kicsit még furcsa ez a "tegezzem-ne tegezzem", mit is köszönjek, stb...-dolog :)) ...de ha így folytatjuk, hamar megszokom :)

klikk 2008.06.21. 18:35:55

Hihetetlenül gyorsan elintézted a dolgokat. :-)

M 2008.06.21. 19:53:28

eipi, itt a blogon megy a tegezés, majd megszokod életben is... :) klikk, ügyes lány vagyok :)

Döm deux döm 2008.06.21. 23:49:33

Én nem fogok. írásban mlég csak csak, de amúgy sem megy még ha mondják sem csak ha egy bizonyos határon belül van az illető. ez ilyen...

M 2008.06.22. 13:04:31

Döm, tudod mit, írok erről egy bejegyzést! :)
süti beállítások módosítása