Sugós szombat

Magamban Őzecskének szólítom, de nem merem megmondani neki, nem tudom, hogy fogadná. De olyan vidám, kedves néha, máskor meg félénknek látszik, visszahúzódó, megfejthetetlen. Annyira jó volt nézni, ahogy a kertben dolgozott. Annyira ügyesen, szakszerűen csinálta. Még soha nem haladtunk ilyen jól. Aztán Misivel lementek a Sugóra, én még takarítottam a házban. Bő másfél óra múlva mentünk utánuk. Csak térdig mertem belemenni a vízbe. Én. A Sugóba. A lelkemben még nem gyógyult be a seb a hasamon. Igaz nem is volt több időnk tíz percnél, hogy a lábamat áztassam. Összességében elég jó volt ez a nap. Volt azért benne hajmeresztő pillanat is. Hazafelé a szekszárdi hídon jöttünk át. A gyér forgalmú jó úton lehet azért nyomni a gázt. Jöttünk is rendesen, aztán a semmiből egy villanás alatt feltűnt mögöttünk egy motor, s a következő pillanatban előzött, majd eltűnt elől a távolban. Nem tudok ilyesmit saccolni, meg azt sem tudom, mennyit bír egy ilyen motor, de azt hiszem, jóval kétszáz fölött mehetett.

Szerző: empszi  2008.08.02. 19:15 9 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr335913414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2008.08.03. 07:20:33

M...te miért félsz a víztől?... ..én nem tudok úszni,tehát nekem alap,hogy csak lábat áztatok...:PPP

M 2008.08.03. 07:25:56

Ez most a műtét óta van. Olyan sokáig volt nyílt seb a hasamon (szeptembertől januárig), meg még most is többször fáj a heg, meg belül, ahol a nagy bajok voltak, hogy még mindig attól félek, hogy esetleg árthat a víz (fertőzés, felfázás vagy valami ilyesmi.) Remélem, azért elmúlik ez a kényszerképzetem, de ezen a nyáron még kihagyok minden strandot..

skyppy 2008.08.03. 07:29:52

értem, sajnálom, de igazad van...én is régen voltam strandon pedig semmi ilyesmi nem történt velem...:-))

SA 2008.08.03. 15:00:19

((Ahhoz amiról beszéltünk: http://ezoterikustanacsok.shp.hu/hpc/web.php?a=ezoterikustanacsok&o=_ASnoeoNBA - ehhez képest az is jobb, hogy nincsenek. ))

Aranyhal 2008.08.03. 20:12:53

Szombaton egy helyen voltunk:) Én kb du. 4-tájban futottam be a Sugóba, egészen a Pandur szigetig, a Vizafogó alatt van, és a Ferenc csatorna választja el a Petőfi szigettől.:)

M 2008.08.03. 21:11:56

Anti, és a másik dologgal mi lett? Aranyhal, lehet, hogy csak percek (és pár méter) kérdése volt, hogy lássuk egymást. :)

SA 2008.08.10. 12:50:04

Itt mintha az angyalokról beszéltünk volna, de nem értem, miért itt a Sugovica apropóján. Szóval, az angyalok annyira nem akarják a Jóisten dicsóségét csorbítani, hogy inkább nemlétezővé válnak számunkra. Mi az egyik dolog? Adóhivatal megbüntetett 2000 Ft-ra (nem írtam el a nullákat). Lehet fellebbezni, aminek az illetéke 5000 Ft. AZ illeték akkor se jár vissza, ha a fellebbezés eredményes. Egyébként a bírságot jogosnak tartom, be is fizettem.

SA 2008.08.10. 12:55:11

Ja, a linkelt angyalos cikk meg egy nagy buta baromság. Angyalokat nem lehet látni, szagolni, rezgésüket érezni, stb. Ezt biztosan tudom, mert egy angyal mondta, amikor 8 Herzes rezgésével kék slafrokban elrepült mellettem orgonaillatot húzva maga után.

M 2008.08.10. 17:22:11

Anit, 1. Az adóhivatalhoz: ez jó hír, örülök. 2. hihihi :D
süti beállítások módosítása