Tanító a légvárban

Ma voltam a Nevkóban megbeszélni, hogy szeptember első hétvégéjén a Honvéd téri napok c. rendezvényen tartok egy kis előadást, és dedikálok. Kértek egy rövid sajtóanyagot is, melyet meg kell írnom. Ez elgondolkodatott arról, hogy miért is nem igyekszem megjelenni a sajtóban. (Teljesen őszintén: egyetlen komoly lépést sem tettem annak érdekében, hogy hírt adjon rólam bármelyik médium, még nem írtam egyetlen sor cikket sem, nem hívtam fel senkit, hogy itt vagyok, és itt a könyvem, vegyétek és vigyétek, fordítsátok a javatokra. Arra jutottam, hogy talán túl sokszor elmondtam magamnak az elmúlt tizenöt évben, hogy én „CSAK egy falusi tanító vagyok.” És nyilván a falusi tanítók nemigen szerepelnek a sajtóban. Ők nem az a híresember-fajta. Érdemes odafigyelnünk arra, hogy mit is mondogatunk magunkról, még félkomolyan, ironikusan is. Már rég ki kellett volna lépnem a magam alkotta álarc mögül, már sokszor neki is rugaszkodtam, de mindig visszalépek. Egyszerűen NEM ÉRTEM, mi tart vissza. Rám ragadt, vagy mi a tetű van? Aj, aj… Van valami olyan mondás, hogy légvárban nem lehet lakni…. Eljött a megújulás ideje.

Szerző: empszi  2008.08.19. 20:26 19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr565913394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2008.08.19. 20:43:55

Írj a Kikötőbe...sztem . %smile%

M 2008.08.19. 21:00:03

Látod, pl. oda is írhatnék. Meg egyéb helyekre is... És valami meggátol. Az a ... agyam. (nem mondok rá semmi rosszat, mert még komolyan veszem. :D ) Azért írtam ide ki ezt a gondomat, hátha ettől összeszedem magam. (Sose mondtam, hogy egyszerű engem megérteni. Legalább is nekem nem mindig sikerül. :D )

Livia 2008.08.19. 21:10:52

Több önbizalmat!!!!!!!!! Pontosan meg kell újulni!!! Nem könnyű, de lehetésges!!:)))

M 2008.08.19. 21:13:07

Livia, tudom. Tudom, hogy kell, tudom, hogy tudom, és valami mégis hiányzik. Hogyan csináljam? Még itt szorít a régi kígyóbőröm, pedig már kifejlődött az új! Ahh..

mk 2008.08.19. 22:33:10

nahatakkor ittesmost unnepelyesen ki- es bejelentem,, h. nalunk meg fogsz jelenni. :) es mivel ez visszavonhatatlan igeret (tanuk is vannak!), betartom. a helyet mar megkertem a főszerk.-helyettestol, mar "csak" a keredesekre kell valaszolnod, osszeallitanom elkuldenem, jovahagynod (vagy nem, ez esetben a keresednek megfeleloen javitanom), es megjelensz. buntudatom van, ugyanis ezt mar regen megigertem neked... lehet, csak most jott el az ideje? oleles, mk:)

M 2008.08.19. 22:36:11

mk, Mert hát eljött? Viszontölelés! :D

mk 2008.08.19. 22:50:13

tudod, mindennek megvan a maga ideje... :) ... es a sors (fatum) - vagy a harmadik :) - szerint ennek most jott el! :) kerdeseket holnap megkapod! KOMOLY!!

SA 2008.08.19. 23:05:56

... és lekvárban nem laknak katonák....

margit2 2008.08.20. 08:13:27

M! Ha úgy érzed, hogy itt az ideje, akkor tényleg hajrá! %wink%

Aranyhal 2008.08.20. 08:14:29

csak pozitivan M! %smile%

anima sound 2008.08.20. 08:24:51

Már csak azért sem maradhatsz az "álarcod" mögött, mert Isten adta talentumaidat nem tarthatod meg magadnak, mások javára is fordítanod kell, ahogy teszed is, de még többfelé, még több embernek, még több szálon kell eljuttatnod a tudásod! Tanító vagy! A kifejezés összes kontextusában vállald fel! :-)

Dédike 2008.08.20. 09:04:03

Egy kicsivel több önbizalmat magadnak.Eddig is az emberek előtt tartottad az előadásokat, akkor miért nem mered felvállalni a nagyobb ismeretséget?Tiszta szívből kívánom, hogy lépj az ismertség mezejére. Én előre gratulálok hozzá.

M 2008.08.20. 12:59:05

Anti, hát ott sem. Margit, igyekezni fogok. Aranyhal, tudom, tudom, igyekszem, igyekszem. :) :) anima sound, teljesen igazad van. Köszönöm. Dédike, köszönöm! :)

Livia 2008.08.20. 17:28:19

Látod, magától jött a segitség!!!!:)))

M 2008.08.20. 19:27:45

:) Igen, magától mk-tól! :)

Dorozs 2008.08.21. 19:32:59

Ne legyen kissebbrendűségi érzésed: én is kis faluban nőtem fel... Szerencsés vagyok, mert majd mindegyik tanáromra, aki tanitott, tisztelettel és szeretettel emlékezhetem -- de azt hiszem, a legtöbbet az általános iskolai tanáraim tették azért, hogy ma az lehetek aki vagyok... Nekik, nektek a legnehezebb és a legfontosabb is a munkátok, akárki akármit is mond...

M 2008.08.21. 20:33:46

Dorozs, sokszor eltöprengek rajta, hogy "vajon mennyit ér az ember..." :)

skyppy 2008.08.22. 05:23:01

M, azzal,hogy van saját weboldalad,blogod, könyved, már tettél egy lépést a nyílvánosság felé. Itt nem az számít,hogy vidéki vagy,sőt szerintem jobb is,mert nem rontott el a média. Azt is figyelembe kell venned,hogy ez egy teljesen új,ismeretlen világ,nekünk még senki nem tanította az önmenedzselést,ezt is most tanulod....szóval szerintem nincs okod elkeseredni,lehet hogy nem vagy egy celeb, de ami sikert elérsz, az tartósabb is ...:-))))

Manólány 2008.08.22. 10:55:16

Jó lenne ha lépnél. Nekem bejött a könyved tartalma, lehet másokon is sokat tudnál segíteni. Ez elég erő kell hogy legyen ez első lépéshez. A többi meg megy már magától....kisasszony.
süti beállítások módosítása