Még a végén

Ha ez így megy tovább, a pécsi polgármester életem szerves részévé válik :S. Tegnap nálunk volt a kistérségi tanévnyitó, ott szónokolt. Sütöttek a tiszteletére (meg a többi térségi polgármesterére) meggyes és túrós lepényt meg pogácsát. Ennek maradékéból ebédeltem ma (miután lezajlott az első tanítási napom). Aztán délután elmentem a Pécsi Galériába a Hollósy Simon és a nagybányaiak című kiállítás megnyitójára, ahol szintén ő volt a díszszónok. Az esemény egyébként jól esett a lelkemnek. Olyan nem is tudom milyen dolog volt. Egy kicsit jót tett az énképemnek, hogy vagyok valahol, ami nem Egerág, és régi kedves ismerősökkel is találkoztam, aztán ettől természetes lett, hogy ott vagyok. Meg Juditra is büszke lehettem, mert nagyon tetszett, ahogy beszélt. El is képzeltem, hogy mennyivel minőségibb életet is lehetne élni. Bár egy kicsit annak a világnak a szele is megérintett, amit régről ismerek, és nagyon nem én vagyok. Agyhúgykövem van az olyanoktól, akik elmennek pl. egy kiállításmegnyitóra csak azért, hogy ott legyenek közben meg pofáznak, amikor hallgatni kellene. De hát így legalább azt a látszatot kelthetik (vagy mit tudom én, miért kell ez), hogy nekik már úgysem mondhat újat senki semmiről. Na, szóval én nem abból az „intelligencs” rétegből vagyok. (Hál’ Istennek.) Az ilyenek között néha kísértést érzek, hogy „falusi tahóként” viselkedjek, miközben mosolygok rajtuk magamban.

Szerző: empszi  2008.09.01. 21:08 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr875913384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mk 2008.09.02. 00:31:12

M, draga, kerlek, ha irtal valamit, barmi legyen is az, a itteni emilcimre tedd, mert a vipmailes nem mux.. :(

M 2008.09.02. 06:17:41

Írtam neked pénteken v. szombaton. Azt nem kaptad meg? Akkor most elküldöm erre a címre is.

SA 2008.09.02. 20:51:55

Hát, nagy élményeid voltak! :D (Bár én most elégedett vagyok vele. Megpróbálom nem a pártállása alapján megítélni.) Falusi Tahó? Pályakezdő vidéki pedagógusok voltunk, amikor valami pályadíjat nyertünk. Ünneplő ruhában mentünk a minisztériumba valami különleges díjkiosztóra készülve. Ott valami alagsori helyiségbe irányítottak. Egy terítő nélküli asztalről egy igénytelen öltözetű nő átadta a fél évi fizetésemnek megfelelő pályadíjat, aztán azt éreztem, hogy csak azt karják, menjünk már! A pályaudvaron megettünk valami szendvicset, és mentünk haza falura. A vacsoraasztalról otthon eszembe jutott, milyen mucsaiak vagyunk: terítő, kés, villa, egyebek ...

SA 2008.09.02. 20:53:41

Ruralia hungarica
süti beállítások módosítása