Mosmá fővidíthatna valaki

Egy merő nyafogás vagyok. Az iskolában fáztam, mint a vadászkutya. Még mindig nem kapcsolták be a fűtést. Max három másodpercre sütött a nap. Szemerkélő esőben jöttem haza. Megérkezett a futárral egy rendelt cucc, amitől azt reméltem, hogy innentől kezdve már minden szükséges tudás a fejembe száll. Hát persze, hogy nem száll, és így egy illúzióval kevesebb. Dolgozni kell, mert magától semmi nem megy. És csak nyúlok-málok itt, ahelyett, hogy összeszedném magam. Mert persze mondani könnyű, hogy minden pillanatból hozzuk ki a legtöbbet, de amikor itt és most nekem kéne azt tenni, akkor most mit is csinálok? És ráadásul: Képet kerestem ehhez a szöveghez, beírom a google-ba, hogy nyafogás, és a negyedik oldalon mit látok? A saját képemet, ami itt van a blogon. Ez meg hogy került oda? No, azért ezen egy picit elmosolyodtam. Majdcsak alakul ez.

Szerző: empszi  2008.09.22. 18:07 10 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr635913356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2008.09.22. 18:26:32

1. a vadászkuya nem fázik, mert a kutyák vérkeringése, testhőmérséklete, stb. másként élik át a hideget. 2. Ha fűtenétek a suliban, nem lenne pénz fizetésre. Úgyhogy örülj, hogy nincs fűés! 3. Az a három másodperc annál nagyobb öröm! 4.. Az eső nedvesíti a talajt, amitől a televény mikrolényei intenzívebben dolgoznak, termékenyebb lesz a föld, jobb termés lesz, de a dűsabb vegetáció az üvegházhatást is vdökkenti többek közt. 5. A futáros cucc meg újabb tapasztalat. 6. Különben is nincs olyan borongós idő, amikor a felhők felett ne sütne a Nap. Szóval minden jó, csak nézőpont kérdése. Téged pedig úgy ismertelek, mint aki a jó nézőponba áll.

marisom 2008.09.22. 21:08:19

a nap az mindig süt, csak most ránk egy kicsit más szögbe.. Azért is ma szebb lesz a tegnapnál!

Alíz 2008.09.22. 21:38:47

Nálunk az ilyenre azt mondják: a víz sem folyik egyformán. Vannak ilyen napok is, de mindig jobbak jönnek. Húúúúúúúúú, a mindenit, mekkora közhelyet írtam. De ez az igazság: borúra derű. :)

M 2008.09.23. 14:04:38

Anti, köszönöm az igyekezetet. :) Marisom, így legyen! Alíz! Tényleg ez van. Mi mást is mondhatnánk. :)

kiezem 2008.09.23. 14:34:23

M! ime , egy kis feludules: http://smilimano.blogspot.com/2008/09/loituma.html a dallam fulbemaszo, a szoveg pofonegyszeru, probalgasd egyutt a kettot! :) :P nekem tegnap mar 3 szotag egeszen jol ment! igen, valoban jobb kedved lesz tole! egy probat meger! :)

eipi-1 2008.09.23. 14:39:20

De most már azért holnap van... remélem, jobb...

M 2008.09.23. 17:54:53

kiezem, igen valóban. :) eipi, jobb, jobb. Meg attól is, hogy "látlak". :)

kiezem 2008.09.23. 18:55:36

M! megprobalad? igazan? es ugye, milyen egyszeru????, :)

kiezem 2008.09.23. 18:55:52

M! megprobaltad? igazan? es ugye, milyen egyszeru????, :)

Aranyhal 2008.09.25. 13:34:18

én azt bírom benned, hogy olyan türelmes vagy! %mrgreen%
süti beállítások módosítása