Csak egy szerda

Ma reggel a szomszédasszony nekitolatott a kukának. Csak messziről hallottam a puffanást, arra néztem hátra, úgy láttam, mert én már az utca közepén jártam gyalog. Egy idő múlva utolért, kikerült. Láttam, hogy össze van törve az egyik hátsó lámpája az új autóján. Sajnálkoztam rajta, de nem sokáig, mert véletlenül ráléptem egy kis kőre, kibicsaklott a bokám, hatalmasat reccsent, és eldőltem, mint az ólajtó. Azt hittem, nem tudok felállni. De aztán sikerült. Még jó, hogy olyan részén lakunk a falunak, hogy mindez szemtanúk nélkül történhetett. Aztán ahogy elsántikáltam a főutcáig, látom, hogy jönnek szembe csapatostul a gyerekek. A kisboltba igyekeztek, mert mint megtudtam tőlük, az iskola mellett lévő „nagyboltba”betörtek. Még jó, hogy egy kolléganő jött kocsival és elvitt az iskolába, mert nem tudom, mikorra értem voltan le a sántikálós tempóval és boltbetörésmesélős emberekkel. Egész nap úgy éreztem magam, mintha egy falka energiavámpírra találkoztam volna. Ennek ellenére délután bementem a városba. Mert már azt sem akartam halogatni. Most értem haza. Azt hiszem, most hangsúlyoznám: MOST elmegyek és lefekszem aludni.

Szerző: empszi  2008.09.24. 18:50 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr485913353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.09.24. 19:37:30

Akkor csak pihentessed a lábadat, hogy minél előbb meggyógyuljon! %wink%

SA 2008.09.24. 20:03:59

Látod, katolikusként elvetjük az asztrológiát, közben a főállású asztrológus főnököm ezt előre megmondta. Akkor most mi van?

dédike 2008.09.24. 20:37:31

Mindenben van valami jó. örülhetsz, hogy nem törött el a bokád.

Aranyhal 2008.09.25. 13:36:35

Jobb már a bokád? Vigyázz magadra légyszives. %smile%

kiezem 2008.09.25. 15:51:18

Remelem, nem tortent komolyabb, és "csak" faaaaj! oleles, mk:)

M 2008.09.25. 17:34:29

Margitka, megfogadom a tanácsod. Anti, miért, mit mondott a főnököd? Aranyhal, jobb már. Szerencsésen megúsztam. Kiezem, hál' Istennek, nem történt nagyobb bajom. Bár amekkorát nyekkentem, és hogy nem tudtam megmozdulni az első másodpercekben, rosszabbra gondoltam.

M 2008.09.25. 17:37:41

Dédike, bizony, érdemes így gondolni erre az esetre. Meg az is jó, hogy olyan kisforgalmú az utcánk, hogy nem jöttek járművek sem éppen akkor, mert ez az úttesten történ. Aztán, ha valaki reggeli félálomban munkába rohan, még az is lehet, hogy időben észere sem veszi, hogy ott tápászkodok éppen a kanyar után.
süti beállítások módosítása