Anyátok p***-ja! Nem szoktam trágárkodni, csak igen indokolt esetben és stilisztikailag is megfelelő környezetben, de ma reggel zuhanyozás közben ott a fürdőszoba magányában ez kicsúszott a számon. Néha kimondok hangosan szavakat, ha egyedül vagyok is. Már, ha nagy erővel jönnek. És most úgy jöttek. Attól voltam ilyen bosszús, mert felébredetem az éjszaka közepén, és jöttek a tolakodó gondolatok az utóbbi napok híreiből, akárhogy is akartam távol tartani őket magamtól. Pedig tényleg mindent megteszek, hogy ne tudjak róluk (hiszen úgysem tehetek ellenük semmit), de mégis. És olyanok ezek az események meg a róluk szóló hírek, mint a híres történet gonosz kígyója, Ká, aki megbabonázza az áldozatát, hogy az csak áll előtte kővé dermedve, pedig, bőven megtehetné, hogy ott hagyja a hipnotizőrt, már ha nem lenne hipnotizálva, de hát nem hagyja, és így lesz belőle kígyóvacsora. Így hipnotizálnak, pörgetnek, fagyasztanak, sokkolnak a hírek milliókat. És én is kis ostoba fejemmel hagyom magam, és ott fekszek szorongva éjjel, hogy mi is van, mi is lesz, ahelyett hogy édesdeden aludnék, és másnap friss erővel tenném, amit kell, ami tőlem telik. Pedig tudom, hogy ezzel együtt, ennek ellenére megvan az én dolgom, az én életem... Persze, reggel könnyebb. Hipnotizáljátok anyátokat!

Szerző: empszi  2008.10.17. 17:29 11 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr425913333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2008.10.17. 18:42:47

1. :D:D:D:D:D:D:D Örülök, hogy megint valami ehető képét raktad a poszthoz. 2. Kiknek az anyja valamijét említetted? És mi az az esemény, ami nem hagyott aludni? És reggel visszagondolva tényleg olyan szörnyű volt? Én sokszor éjjel álomban-félálomban bagatell dolgokon problémázok, valódi nagy problémákat meg megoldok egy mozdulattal. Csak reggelre minden visszazökken a helyére. Aztán csodálatos verseket írok, zenét szerzek, aztán reggel derül ki, hogy pocsék vers banális mondanivalóval, és hamis dallam zenei közhelyre. Jobb ébren, vagy az álomlátásos alvás szakaszában nem felébredni, hanem a következő alvási fázissal reszetelni az elménk álomzavartságát.

Aranyhal 2008.10.18. 09:02:35

csatlakozom a post írójának gondolataihoz...nekem van sátram, és különben is kapják be. %evil%

SA 2008.10.18. 11:27:30

Mi az a sáor?

M 2008.10.19. 19:57:44

Anti, láttam kiezemél a szavaidat. http://smilimano.blogspot.com/ Aranyhal, ilyen ördögpofát nem tudok írni, de tényleg ezt nekik. De neked meg: :)))))))

SA 2008.10.19. 22:32:34

Én is láttam. Én már ettem kígyót, pedig nincs franciatanár férjem. Vagy a franciák csigát esznek? (Én meg pirogot, vagy inkább pirozskit ettem vacsorára, znajes?) :D:D:D:D Írjátok már meg mi az a sátor!

M 2008.10.20. 06:38:27

sátor????? Tudod, olyan izé, amit felvernek, és alszanak benne. Vagy mi van???

Aranyhal 2008.10.20. 09:24:13

A sátor az pontosan olyan izé mint ami M leírt..ott nem kell lakbért fizetni és rezsi sincs M! az ördögpofát meg így kell, szóköz nélkül % evil %

M 2008.10.20. 14:23:46

Na, sikerült ez is, pedig közben sms-t írtam, és letöltöttem fényképeket az iskola gépéről. Egyszerűen fantasztikus vagyok. %evil% helyett: :D

Aranyhal 2008.10.20. 14:26:13

a helyett % biggrin % szóköz nélkül. %smile% %biggrin%
süti beállítások módosítása