Na, mi van?

Ezt joggal kérdezhetném magamtól. Mert mit is lehetne beríni ebbe a tisztességes naplóba az elmúlt hétről. Hát nem olyan sokat. Dógoztam, oszt ennyi. Meg azért még más is ám… Mert nagyon készülődök arra a bizonyos utamra. Most már körvonalazódik a program. Mához kéthétre lesz Gyergyóban. Az egész úgy kezdődött, hogy két hónappal ezelőtt találtam egy cikket az interneten, melyet Alíz írt egy doktornőről, aki nagyon hasonló nézeteket vall a túlsúlyról, mint én. Alízt előtte nem ismertem, de a cikke nagyon megtetszett, és ezt meg is írtam neki. Aztán addig leveleztünk, míg az lett belőle, hogy meghívott, hogy tartsak előadásokat az ottani asszonyklubokban. Azt mondtam, hogy szívesen (…majd egyszer, biztosan lesz rá mód… ) Erre azt írta, hogy neki épp jó lenne a november utolsó hétvégéje. Na, ettől a tempótól hirtelen levegőt sem kaptam, aztán meg azért nem, mert felvettem volna a fordulatszámot ugyan, de az a hétvégém már nyár óta foglalt. De mégsem „fingfűrészeltünk” sokat a dolgon, hanem megegyeztünk abban, hogy akkor legyen egy héttel előbb, ami éppen a születésnapom hétvégje. No, ez van.

Szerző: empszi  2008.11.07. 13:24 6 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr945913316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alíz 2008.11.07. 15:21:28

Igen, ez a szintiszta igazság. Valóban 1gy történt és még mennyi minden fog történni két hét múlva. :)

Aranyhal 2008.11.07. 20:36:08

Én csak csendben örülök ennek.:)

kiezem 2008.11.07. 22:51:47

de még én mennyire! :) és köszönöm a rendszeres olvasóvá válásod! :) ölelés mk:)

skyppy 2008.11.08. 04:13:49

:-)), várom a beszámolót a történésekről...:-)))

Ircsike 2008.11.08. 06:30:39

Orulok, hogy meg tobb embernek tudsz segiteni a normalis testsuly kialakitasaban. Az altalad javasolt "ut"konnyen jarhato es eredmenyes! En mar csak tudom!:) *Ircsike buszken veregeti vallait*:D Legyen vidam es szep a hetveged! Szeretettel olellek!:)

M 2008.11.08. 07:31:45

Alíz, ;) Aranyhal, te már úgyis sejtetted...:) Kiezem, Én örülök, hogy odatehettem azt a képet! :) Skyppy, fogok mesélni... :) Ircsike, Te is nagyon sokat segítettél nekem, és így másoknak is általam. :)
süti beállítások módosítása