Értem én ezt?

Tegnap este a Sopianae IC-vel jöttem haza. (Temetésen voltam.) Úgy elaludtam Dómbóvár után, hogy megszûnt körülöttem a világ. Nem érzékeltem, hogy közben néha megállt a vonat, meg semmi egyebet. Arra riadtam fel, hogy Pécsre értünk, s mindenki igyekszik leszállni. Sokszor alszom a vonaton, de akkor rákészülök, befészkelem magam a lehetõ legkényelmesebb pózba, de ezzel együtt általában érzékelem, hogy mi van körülöttem. Most úgy aludtam el, mint akit leütöttek. Aztán otthon keresem a szemüvegemet, nincs sehol. Egyértelmû volt számomra, hogy miközben félálomban leszálltam, az ottmaradt a vonaton. No, ettõl rendesen kétségbeestem, mert nincs tartalékszemüvegem. Igaz, van néhány boltban vett darab, de nem igazán jók. Felhívtam az állomást, nagyon kedves volt a nõ, akivel beszéltem, de azt mondta, nem adtak le semmit, s a szerelvényt is kihúzták nem tud segíteni. Tehát, nincs rendes szemüvegem – ebben a tudatban aludtam el, így ébredtem. Aztán szépen kezdtem beletörõdni. Ha valami olyasmi ér, amit nehéz, igyekszem megkeresni a tanítását. Reggel aztán mikor a tükör elé ültem, összeszedtem magam. Teljesen lenyugodott a lelkem. Azon gondolkoztam, vajon ki találta meg a szemüvegem. S arra jutottam, hogy a legtisztább jószándékkal azt kívántam, hogy legyen boldog az az ember, aki ezt a szemüveget használni fogja. Ahogy ez a gondolat megszületett a fejemben felnéztem, és megláttam a szemüvegemet az elõszobapolcon.

Szerző: empszi  2009.09.15. 16:29 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr515913186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2009.09.15. 18:42:20

:-)))....ha lehiggadok én is azonnal megtalálom amit keresek...:-)))..kiutat, békességet, tanulságot...:-)))

Lazac 2009.09.15. 21:01:29

minden jó, ha jó a vége! %smile%

SA 2009.09.15. 22:16:23

Így szok lenni. Tengerszemnek szemüveg. :D:D:D

Labundy Ágnes 2009.11.20. 22:12:17

igen Isten útjai kifürkészhetetlenek...csak egy szemüveg kell meg a tengerszem...
süti beállítások módosítása