Az élet él, és élni akar

Nem tudom, honnan, miért jutott eszembe éppen most ez az Ady-sor. De akárhogy is, így van. A növényeim vannak a képen. Azok, amik itt vannak elõttem. Bár a képen a konyha felõl látszanak a délutáni fényekben. Nem igen vannak szavaim ahhoz, ami van. Mert ugye, mint mondtam a szavak nem tudják azt elmondani rendesen, ami van. Legalább is az én szavaim. De lehet, hogy nem a szavakban van a hiba, hanem nem is formálom meg õket. Mert nem akarom, hogy meg legyenek formálva. A Hoxán szoktam ennyire összefüggéstelenül írni. De igazából nem is tudom, hogy mit mondjak. Nem nagyon van akkor mit mondani, amikor nem a szavak ideje van. Mondani mindig mindent lehet. De néha mérlegre kerülnek a szavak. Meg uv-fény alá, hogy mit ér a szavad, hogy csak beszélsz jó dolgodban, vagy meg is tudod tenni, ha itt az ideje. Sokat gondolok az emberi méltóságra. Fõként arra gondolok. Abban a három évvel ezelõtti betegségben pl. az volt egy nagyon nagy dolog, hogy meg tudtam õrizni az emberi méltóságom a fizikai megpróbáltatás ellenére. És ezért mindig is hálás leszek. Hogy megkaptam ennek a kegyelmét. És ez egy hatalmas példa, hogy az emberi méltóság megõrizhetõ, és megõrzendõ. Mindig. Minden helyzetben.

Szerző: empszi  2010.08.09. 20:56 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr465913008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.08.10. 04:38:00

M..már annyit irtam, de most sem tudom megállni, az írásaid rendre üzennek nekem....magam sem értem, mitõl érzem így, de amikor olvasom, mintha minden szó nekem szólna......válasz , vagy üzenet? arra ami most történik velem.........

amerika24 2010.08.10. 19:44:28

...elõször csak Croton és Dracéna...:)...a hozzá írt szöveg nagyon sokatmondó...valóban érdekes megfogalmazást adsz egy-egy dolognak..."szavak uv-megvilágításban"...:)

M 2010.08.10. 20:36:45

...és van ott egy ránclevél is meg egy, aminek nem tudom a nevét. :)

2010.08.13. 09:55:36

köszönöm a gondolataid ...az emberi méltóság megõrizhetõ...Én is ezt a példát kaptam Gábortól meg a nagyitól...Nekem ez mindennél fontosabb az életemben amit még sokszor tanulni kell meg élni...Ágnes
süti beállítások módosítása