Köszönöm!

Kedves kommentelõk! Itt köszönöm meg mindenkinek, aki az utolsó két bejegyzésre kommentjével támogatott. Jólestek, erõt adtak ezek a megjegyzések. Annyi minden kavargott bennem a nap folyamán, ahogy ez már lenni szokott mondtam a magamét magamban. Sok mindent le is írtam, de aztán úgy gondoltam, hogy nem teszem közzé. Minek? Ha valaki valamit nem akar megérteni, annak azt lehetetlenség elmagyarázni. Csak sajnálom, hogy ennyi erõ és idõ elment erre. De biztosan jó volt ez valamire. Pl. ebbõl is nagyon sokat tanultam. –Egyet sajnálok nagyon, hogy ebben a zaklatott állapotban (a fejem is fáj egész nap) nem jutott eszembe sütit sütni Ferenckének, és amikor meglátta a fõzõs blogban a sütit, azt hitte, hogy az ma van. Pedig ma az nincs. (No, jó, egy süti van, de nem az, ami a képen, az régebben volt.). Ferenc reggel elmegy, és fél év múlva jön haza. Elmegy Norvégiába. De azt hiszem, ezt már mondtam. A képen a Zengõ látható. Elég ritkán fordul elõ, hogy látszik az elágazótól. Ma reggel nagyon szép idõ volt, és mindig örömmel tölt el, ha ilyen szépen látszik a hegy.

Szerző: empszi  2011.01.15. 19:52 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr375912844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noém 2011.01.15. 23:02:35

Csak most olvastam mi is történt, ezért bocsásd meg, hogy újra felhozom a témát. Még az én hangulatomra is hatott emberünk levele, pedig nekem aztán nem sok közöm van a témához. Valahogy olyan arrogáns és nyers volt, hogy mindent éreztem, csak szimpátiát nem. A béke kedvéért a fõzõs blogodban olyan reklámot csináltál neki, amit egyáltalán nem érdemelne. Én azért innen üzenem neki ha ezt olvassa (márpedig tudjuk, hogy olvassa), hogy illene reagálnia a HITELT ÉRDEMLÕ hivatkozásodra. Mármint a 2009-es cikkedre amit a könyve megjelenése elõtt írtál. Igaz igaz. Te úgy fogalmazol, hogy "lelki" ok, õ pedig "pszichés"-nek hívja. Várjunk csak! Ha ez így van, akkor ki lopott kitõl?

Ircsike 2011.01.16. 06:24:36

Szerencses utat Ferencnek, a sutit pedig duplan bepotolja, amikor hazajon! Azert az a fel ev eleg hosszu! :( Legyen szep a vasarnapod! :)

2011.01.16. 14:14:40

Noémi, én sem akartam már errõl beszélni, de mégis írtam egy hosszút ma reggel. Nehéz túllépni az igazságtalan bántáson. Pedig nagyon igyekszem. De ha felteszem a mait, remélem, tényleg vége lesz bennem. Ircsike! köszönöm. Tényleg hosszú. De a nagyobb fiam, Misi évek óta szoktat ehhez, hogy kibírjam. Õ már többször volt távol hosszú idõre, Belgiumban, Amerikában, de Ferenc most megy el elõször ilyen hosszú idõre. Mi tagadás, kicsordult a könnyem, amikor elment a vonat. De tudom, hogy így jó neki. :)
süti beállítások módosítása