Tökös

B-tõl kaptam egy tökpalántát még tavasszal. Jobb híján beültettem az epres dombágyásba. Elõször nem sokra ment, de egyszer nagy lendülettel növekedni kezdett. Felfutott a sövényre, és most már vannak rajta kis tökök. Kíváncsi vagyok, beérik-e. Ez lenne életemben az elsõ sütõtök, ami a mi kertünkben terem. Még sok paradicsom is zöld. Remélem, azok is beérnek. Annyira szeretném, ha ebben a kertes-konyhás dologban elérnék arra a szintre, amit komolyan lehet venni. Tegnap pl. megint sütöttem kenyeret. De még mindig nem az igazi. Kerestem egy olyan boltot, ahol mondjuk kenyérlisztet vehetnék, de nem találtam. Addig nem nyugszom azonban, amíg meg nem sütöm azt a kenyeret, ami a lelkemben él. Ha a Mama tudott gáztûzhelyben jó kenyeret sütni, akkor ez megoldható. (Igaz az én sütõm villany, de ez inkább elõny kell, hogy legyen, mint hátrány.) Érdekes, hogy már alig jutnak eszembe a négy évvel ezelõtti események. Nem baj, ha maguk a történések elmosódnak, csak a tanításuk maradjon meg már kellõ erõsséggel életem végéig. Akkor is van jó megoldás, ha én nem tudom létrehozni. Szabad, sõt kell bízni a szeretõ Gondviselésben.

Szerző: empszi  2011.09.02. 20:58 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr485912603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2011.09.02. 21:30:14

...milyen érdekes most ezt látni itt...mintha ma egyformán dondolkodnánk...:) ...ma estére én is a tököket mustráltam...és szedtem is pár dísztököt, mert az enyéim már kemények...holnap lefotózom és elhozom... ...az idén nem vetettem sütõtököt, valahogy elmaradt a magvétel...hiányozni fog a télen...
süti beállítások módosítása