Február 23. szombat - reformtorta

Mivel az éjszaka közepén nem aludtam, ezt reggel pótoltam. Misiék elmentek a városba. Ebédre maradékot ettünk. Ferenc elkészült Rozi kerítésével. Sütöttem Abigélnek születés-névnapi tortát. Ezt is ronda lett, mint nyáron Annamarié. Úgyhogy teljesen igazságos vagyok a lányokkal.  A tortasütésnél marad részemrõl a jószándék. Aztán elvágtam az ujjam. (A csülök maradékát akartam összevágni, de már megint annyira szédültem, hogy bénáztam össze-vissza.) Meg kéne tanulnom, hogy ne erõltessek dolgokat. Valami kényszer hajt, hogy csináljam, még akkor is, amikor már abba kéne hagyni. Este hétkor meg lefeküdtem.

Szerző: empszi  2013.02.24. 07:45 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr665912038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.02.24. 10:52:05

Fő, hogy finom legyen. Szép tortát a cukrászoktól veszünk, ami néha ehetetlen.

mclub 2013.02.24. 18:50:25

:) Az ízével nem VOLT baj. :)
süti beállítások módosítása