Itt a véleményed helye

 

Kell egy módszer!

 

Az első lépés a kötött étkezéi idő volt, majd az önmegfigyelés, és ehhez a társult a grafikoln.

 

Szükségünk van példákra, példaképekre, ha valami nagy dolgot cselekszünk. Márpedig egy önfelfedező fogyókúra igen nagy dolog. De ezek mellett azonban nem hanyagolhatjuk el a megfelelő napi gyakorlatot sem. Ehhez pedig jó módszerekre van szükségünk. Számomra ez a jó módszer kezdetben a kötött idejű evés volt. Nagyon megkedveltem ezt a szisztémát. Örültem, hogy van egy fogyókúrám, amelyben sem figyelnem, sem korlátoznom nem kell az elfogyasztott étel mennyiségét. Azt is szerettem, hogy nincsenek tilos ételek, hogy nem kell gonosznak, ártalmasnak tartanom valami olyasmit, amit egyébként szeretek, mint például az orosz krémtortát vagy a rántott húst

Úgy tűnt, eredményes is ez a módszer. Centikben mérhető volt a siker. Egy idő után, mikor már rá mertem állni a mérlegre is, elhatároztam, hogy minden szombaton megméredzkedem, de előveszem a centit, s amit egy varrónő körméretként megmérhet, azt mind megmérem magamon. Összeadom a számokat hétről hétre, és az így kapott összeg alapján készítek egy grafikont. Nem volt fontos, hogy centit adok össze kilóval, hiszen csak a viszonyítás volt a fontos. Ez nagyon bejött! Vártam a szombatokat. Mindig külön papírra írtam a mérési eredményeket, nehogy csaljak. És igen! Szépen hétről hétre kúszott lefelé a grafikonom ága. Visszaidéztem azokat a hajdani körméreteimet, melyeknek örültem volna, ha újból azt mutatja a centi, s összeadtam ezeket a számokat. S felírtam hogy ez a cél. Eddigre már tudtam, hogy a túlsúly tünet. Hogy leginkább a stressz, a fáradtság okozza nálam a túlevést. S szép lassan arra is rájöttem, hogy a világvége nem jön el attól, ha nem dolgozom halálra magam.

Szerző: empszi  2007.07.22. 14:01 11 komment

Címkék: fogyókúra kötött módszer grafikon étkezési idő Önfelfedező

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr315913744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vica 2007.07.22. 15:04:49

Ez tetszik, és még szép látványosra meg is lehet csinálni excellel. Bár a céllal kicsit bajban vagyok, fogalmam sincs a régi méreteimről (centikben). Na nem baj, azt hiszem, van pár régi cuccom (mert ugye sose dobok ki semmit), majd megmérem azokat :-))

Blue Ocean 2007.07.22. 17:44:23

Mit jelent hogy kötött idejű?? 10perc,15 perc? vagy megfelelő tempó? Ez érdekelne. de komolyan. Puszillak. csipkedisz@citromail.hu ha gondolod....:-)

Blue Ocean 2007.07.22. 17:45:52

Hát,én tudom a régi méreteimet...90 62 90. Most rémisztő számmal több.:-) Ha a közelébe jutnék nem is tudom mi lenne. Maga a csoda!:-)) Nincs kedved egy kisérlethez rajtam?

ametiszt 2007.07.22. 18:45:40

Blue...azt jelenti,hogy azonos időben étkezel..de akkor eszel csak,és a nap folyamán nem...máskor nem...

M 2007.07.22. 18:46:01

Kedves Blue! Egy régebbi bejegyzésemben leírtam, mindjár visszanézem, hogy melyikben is volt, de most röviden: A kötött étkezési idő azt jelenti, hogy egy nap szigorúan csak három alkalommal (reggeli-ebéd-vacsora) eszünk. S ezek az evésidők minden nap kb. ugyanakkor legyenek max. két órán belül. Pl. reggeli 7 és 9 között, ebéd 12 és 2 között vacsora 5 és 7 között. Komolyan kell rá törekedni, hogy az álatlunk meghatározott kétórákon belül együnk csak. Közte szigorúan semmi! Ha gondolod, írjál privit! Puszillak!

M 2007.07.22. 18:50:52

Blue! 20. állomás 2007-07-13 13:30 péntek #

Rosslyn 2007.07.23. 13:38:15

Gyöngyike, mennyi idő volt, amíg "csak" ezt a kötött étkezést csináltad és azon kívül más megszorítás nem volt (most nem a centizésre, hanem kizárólag az evésre gondolok)?

Lazac 2007.07.23. 17:32:32

Egyre jobban vonz az, hogy kipróbálom. Ezen a héten még nem tudok, de a jövő héten eljönnék kedves M! Mit szólsz a szerdához? 5 óra után? Jól megbeszéljük ezeket és a világ más dolgait is. Puszillak.

M 2007.07.23. 20:54:12

Lazac! Nagy örömmel várlak!!! :D Tehát aug. 1. szerda öt után! A címet, az utat tudod. De addig még úgyis "beszélünk". Puszi!

M 2007.07.23. 21:00:38

Rosslyn, most megnéztem a feljegyzéseimet. Pontosan 46 nap volt. Aztán jött a következő fokozat. Itt a blogban is hamarosan eljutok odáig.

Lazac 2007.07.23. 22:11:46

OK, ott leszek.:) Megirom priviben a telefonszámom. Pusza
süti beállítások módosítása