6. OMSZ 2007

Nagyon gyorsan megjöttek. Egy sofőr és egy ápoló. Azt hitték, tudok menni, valahogy letámogattak ketten a kocsiig. Ha ülni nem tudok, akkor feküdjek le oda, mondta az ápoló. Ha lett volna erőm, csodálkoztam volna, hogy van olyan ember, aki szombat este mentőt hív, és még tud ülni? Valahogy nagyon járatlan vagyok a betegségek világában.

Nem hittem volna, hogy ilyen egy mentő. Kőkemény műbőr priccs, egy állandóan lecsukló fémkorláttal, ami arra szolgálna, hogy a beteg ne guruljon le. De ha kapaszkodtam bele, akkor meg tudtam magam tartani. A férjem kocsival jött utánunk, így csak magamra számíthattam. Könyörögtem az ápolónak valami fájdalomcsillapítóért, de azt mondta, ő nem adhat. Ehelyett kérdezgetett, azt hiszem, minden haszon nélkül, de válaszoltam fegyelmezetten, ahogy tőlem telt.

Az öreg járműben, valószínű, egyetlen ép rugó sem volt. És az úton millió gödör. Tizenöt kilométer. Mennyi az egy mentőnek szombat este? Úgy éreztem, órákig tart. Végre megérkeztünk. Nem tudtam felállni. Hordágyra tettek, hogy ezen fekve várjam a sorom az ott ücsörgő betegek és részegek között.

Szerző: empszi  2007.10.16. 14:12 5 komment

Címkék: képtelen

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr815913676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac, aki vadevezős 2007.10.16. 15:33:49

Nálunk normálisak a mentősök...tudod, őket is meg lehet érteni...néha amilyen "betegekkel" találják magukat szemben, már fásultak. Engem az egyik ismerős mentős szállított...nagyon aranyosan.

M 2007.10.17. 06:29:50

A mentősök itt is normálisak voltak. Megtették, amit tehettek, csak nem tudtak sokat tenni. A jármű állapota és elsősorban az enyém volt a borzalmas. És igen, az elmúlt időszakban én is rájöttem, hogy bizony vannak olyan "betegek", akik nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy az egészségügyi személyzet elfásuljon. Fogok is írni majd erről egy bejegyzést. Azt hiszem, hogy vannak, akik annyira túljátsszák a problémáikat, hogy már annak sem igen hisznek első körben, akinek tényleg komoly baja van, csak még nem ájult el. Most már gondolom, hogy vannak olyanok, akik akkor is képesek mentőt hívni szombat este, ha még tudnak ülni. Csak akkor még nem gondoltam volna. De az elmúlt hetekben szereztem néhány élettapasztalatot. Jobb későn, mint soha! :)

Lazac 2007.10.17. 13:10:58

Így van M! Nagyon örülök, hogy megint itt vagy köztünk, és irogatsz is. Puszillak

Rosslyn 2007.10.17. 21:38:44

Hát igen, ez a sokszor farkast kiáltó gyerek esete, azzal a különbséggel, hogy itt millió "gyerek" van...

Ircsike 2007.10.30. 14:24:07

Igaza volt a mentosnek, hogy nem adott fajdalomcsillapitot. Ez alapszabaly, hasi fajdalomnal tilos, amig nincs pontos diagnozis......
süti beállítások módosítása