Egerág No, már csak a poén kedvéért legyen ez a cím. Bár azért van benne valami, hogy ez legyen, mert nem tettem ki a lábam a faluból ma. Ez elég gyakori úgy egyébként, leszámítva az egy ideje meglévõ szokásunkat, hogy Kertvárosba menjünk vasárnap reggel. De ma fél kilenckor…

Szerző: empszi  2012.08.19. 23:29 Szólj hozzá!

Kozármisleny Igen, ott készült ez a kép. Ha éppen kirándulni lettünk volna ebben a faluban, bocsánat városban, akkor ezt a templomot biztosan megnéztük volna. Ám nem kirándulni voltunk, hanem csak a Spárban és a patikában, a templomban meg már számtalanszor voltunk. De most ezt a…

Szerző: empszi  2012.08.18. 22:21 Szólj hozzá!

Budapest Misi nagyon nem tûri, hogy fényképezzem. Pedig mi más szerepelhetne a nap örömét idézõ képen, ha találkozunk? Ha reálisan nézzük a dolgokat, akkor messze van ide Budapest. De valahogy nem szoktam erre gondolni. Számtalanszor elõfordult már, hogy mindössze néhány óra…

Szerző: empszi  2012.08.17. 22:41 Szólj hozzá!

Pécs Azért írom így a címet, mert olyan lesz így ez a hét, mint egy kirándulás. Különbözõ városnevek, mint egy sajátos nyaralás. Hát ez is. Ez az én nyaralásom. Bár Pécs, ma nem mutatott magából olyant, mint egy turistának. Viszont ezzel a plakáttal emlékeztetett a…

Szerző: empszi  2012.08.16. 22:08 Szólj hozzá!

Máriagyûd Egy kicsit menõs nap volt ez is. Reggel Szalánta. Megkaptam a millió kérdéses kereseti igazolásomat. Pakoltam, ebédet fõztem, egy kicsit aludtam, pakoltam. Még ez is eltart egy ideig. Még jó, hogy a Pálferi is van végtelen mennyiségben. Itt az issel van egy kis probléma.…

Szerző: empszi  2012.08.16. 16:09 Szólj hozzá!

Mohács Reggel már nyolcra odamentünk a földhivatalba. Elkészültünk minden rosszra ezzel kapcsolatban, a hosszú sorbanállásra, a lassú, nehézkes ügyintézésre, hogy esetleg még egyszer vissza kell menni,mert azt mondták, hogy úgy van ez, hogy egyik nap beveszik az iratokat, a másik…

Szerző: empszi  2012.08.15. 08:01 3 komment

Bonyhád Olyan akció volt ez, mint a nagykanizsai. Amíg S. dolgozott én sétáltam a városban, kávéztam, jól elvoltam. Érdekes csak így mászkálni egy addig nem látott helyen. Figyelni, felfedezni a dolgokat. Sokszor elmentünk már ennek a városnak a határában, de még be nem mentem…

Szerző: empszi  2012.08.13. 22:17 Szólj hozzá!